vineri, 12 februarie 2010

Noroi

Traim intr-o tara atat de urata si murdara, incat pare imposibila salvarea ei de la inec (ca tot avem tot felul de coduri galbene si portocalii, ce ne ameninta cu potopul). Oameni prefacuti, minciuni, violenta, nedreptate, fals si uz de fals...le-am putea exporta cu succes in toata lumea (poate chiar contra cost, sa facem un ban cinstit).
Regret zilnic ca nu am avut aspiratii mai inalte si am preferat sa-mi incerc sansa aici, desi asta ma va determina zilnic sa scap cat mai repede.
Nu-mi place deloc cum se rezolva conflictele la noi...Aici ori sti box, karate sau orice alta metoda de cafteala, ori iti bati adversarul cu o suma mai mare de bani, ori iti dai ultima suflare prin tribunale, cert e ca n-ai nicio sansa sa demonstrezi pasnic ca ai dreptate. E usor sa arunci cu noroi in persoane, eventual si dupa ce acestea ti-au facut un favor, sa te dai viteaz, sa scuipi vorbe goale, ca tot s-au adunat ceva huligani si nu strica sa maresti gloata.
La noi inca nu s-a invatat faptul ca trebuie sa ai dovezi pentru a justifica o afirmatie, trebuie sa ai curaj sa iti sustii punctul de vedere, atat timp cat ai dreptate. La fel cum nu se stie inca faptul ca, daca tot faci ceva nedrept, nu-l fa pe fata. Macar cruta nervii celor care sesizeaza, dar n-au puterea (curajul, dovada) sa se revolte. Amin!!!
Ce zic eu aici, nu-s decat vorbe, poate la fel de goale ca si celelalte. Am simtit nevoia sa ma eliberez, in speranta ca macar vreun Troian sau Cookie sau alta entitate calculatoriceasca (total necunoscuta mie) ma va lua in seama.

Un comentariu:

  1. te luam in seama, te luam in seama... mai ales pt ca esti vocea noastra, nu? Daaaar... ce nu te-omoara, te face mai puternic... asa ca sa-nvatam din ce se intampla

    RăspundețiȘtergere