miercuri, 10 februarie 2010

minunile de la umf

am sa-mi incep minunatul blog prin a ma amuzo-plange de soarta viitorilor pacienti romani...de ce? pentru ca tocmai am trecut prin examenul practic si scris de anatomie, anul II si am avut onoarea sa observ in detaliu evolutia notelor, de la momentul in care au fost consemnate in sala de examen, pana la afisarea lor oficiala (la panou)...nu pot sa zic ca am analizat lista aia in detaliu, nici n-am de unde sa stiu cat a primit fiecare student in parte, dar cert este ca anumiti compatrioti de-ai mei (amenintati in sala de examen "crunt" cu "sedinta cu parintii" si cu imposibilitatea de a primi un amarat de 5) figureaza cu note de-a dreptul obeze pentru vastele lor cunostinte.

acest fapt ma duce direct cu gandul la faptul ca Dumnezeu vegheaza si asupra celor mai "necajiti" si masluieste cerneala din imprimante, ca doar merita si ei sa manance o paine si ficatii pacientilor peste cativa ani. poate am sa discut si cu preotul de la biserica, sa consemneze minunile de la umf, ca doar n-o fi secolul nostru mai prost ca alte secole si milenii, fara minuni de-a dreptul miraculoase.

incep sa ma intreb daca mai are rost sa-mi storc neuronul, sau e mai bine sa pun si eu un belet la loteria viselor din umf...oare de cate rugaciuni e nevoie? de cate pomelnice depuse cu multa cinste in plicuri albe si inocente?

hai cu bafta in sesiune!!!

Un comentariu:

  1. :)) mai trebuia o poza cu listele cu note :p comparativ, asa: notele din timpul anului si practic versus nota la examenul grila, final. Sa vedem si noi care pe care... :)

    RăspundețiȘtergere