miercuri, 14 aprilie 2010

Atmosfera de test

Cam astea ar fi conditiile in care am dat test ieri:

1. 20 de intrebari in 10 minute : fiecare intrebare cu enunt si 5 variante de raspuns, suficient de lungi cat sa n-ai timp sa le faci pe toate

2. 3 supraveghetori, fara nicio retinere in a discuta tare si degajat despre nepotii de acasa, chiar langa urechea mea (de-acum inainte am sa vin cu dopuri de urechi); din pacate, nu mi-am permis sa le rog pe stimatele cadre didactice sa ne respecte nevoia de liniste, ca doar relatarea nazbatiilor odraslelor lor nu poate fi amanata

3. stres cu polonicul, fiindu-ne amintit in permanenta cat de slab pregatiti suntem si ca "o sa vedem noi la vara" (oare cum isi inchipuie domniile lor ca putem lua note colosale cand ne sunt alocate maxim 3 secunde de intrebare??? de revizuirea raspunsurilor nu mai zic...de unde atata lux?)

4. orice incercare de a protesta a fost intampinata cu vesnica replica: "La UPU, la pediatrie, la chirurgie, trebuie sa actionati in cateva secunde", ca si cum toti vom deveni niste supermedici supersonici, strict chirurgi, pediatri sau la urgente, care salveaza bolnavul chiar inainte de a-l vedea

Si ca sa inchei cu cireasa de pe tort, dupa test ni s-a dat dreptul de a reface intrebarile cu asistentul grupei, ca sa aflam si noi ce am gresit si de ce am gresit (primul test la care ni se ingaduie acest lucru). Degeaba ne-am bucurat ca avem aceasta oportunitate...asistentul se mira impreuna cu noi de cat de grele au fost intrebarile, mai ceva ca la un examen la prima vedere.

Viva la revolucion!

Un comentariu: