marți, 18 mai 2010

interes la cote maxime

Azi am realizat ca scopul laboratorului de 3 ore, de marti, in intervalul 10.30-13.30,nu este altul decat "statul degeaba" si "acumularea de nervi". Ba mai mult decat atat, imi da peste cap si ideile pe care le aveam despre scopul unui profesor/asistent la ora. Daca pana azi credeam ca ma duc la acest laborator ca sa imi clarific nelamuririle, sa aflu ce nu am inteles si ce ar trebui sa mai citesc, in aceasta minunata dimineata am depistat ca nu ma aflam in locul potrivit curiozitatilor mele.

Pe langa faptul ca inghitim materie inutila si veche de secole bune, nici macar nu beneficiem de explicatii de bun simt. Cel mai probabil raspuns al asistentului este "Nu stiu, nu ma intereseaza, oricum nu prea pica la examen. Rugati-va sa trageti alt subiect!". In conditiile in care prof./asist. au ajuns sa se mire de prezenta unor studenti interesati, dar fara a le face "favoarea" de a-i lumina, nu stiu ce sens mai are facultatea asta. Daca tot tii mortis la titlul de asistent universitar (fie din orgoliu, fie din nevoia de bani), fa-ti treaba, ca doar nu venim la laborator sa ne tragem de sireturi si sa zicem bancuri!

Nu cred ca m-am lovit pana acum de o mai mare nesimtire si sfidare din partea unui cadru didactic. Pacat de pretentiile si importanta pe care si-o acorda catedra respectiva, amenintandu-ne de zor cu note microscopice si restante, atat timp cat oamenii din catedra sunt prezenti doar fizic la ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu